new LOOK [0_o]

ASSALAMUA'LAIKUM PEOPLE !!


Rasanya, sudah sekian lama tak menulis sebarang entri baru dalam blog saya ini, macam-macam masalah datang bila saya nak meng-update blog ni, akhirnya, saya dapat juga buat satu entri, HAHAHA, lihatlah dunia !!!! =)


For this post, saya nak mengucapkan ribuan TERIMA KASIH kepada adik saya, Khairun Aiman a.k.a gemok a.k.a budak senget kerana telah berjaya meng-edit header baru utk blog saya ini, headernya seperti berikut :


Hehe, tak matangkan design header tu, but in my personal opinion, walaupun macam budak-budak tapi boleh tahan cute jugalah header tu, so LAYANN~~ disebabkan saya begitu menghargai hasil kerjanya, saya tanpa berfikir panjang meletakkan header tersebut kat blog saya supaya kelihatan lebih comeyyyy, HAHA, *perasan lah kau wawa*:p

Akhir sekali, sebelum saya menutup post ni, aeman ade pesan suruh buat entry pasal dia yg bersusah payah membuat header utk saya, so post ni mmg utk kau  adik !! HAHAHA, by the way THANK YOU :)



~terima kasihh mokk~

till then,
wawa 


No comments:

Post a Comment